הולוגרמה Holowave

הולוגרמה Holowave

מתי בפעם האחרונה נכנסת לאירוע וראית תצוגה שגרמה לך לעצור את הכל ופשוט להתבונן בה ? אם דבר כזה כבר קרה לך, סביר להניח שמדובר בהולוגרמה מקורית, מיוחדת ומעניינת. במידה ולא זכית לחוויה דומה, נשמח לספר לך כיצד יוכלו מוצרי הטכנולוגיה של Event Technologies לשדרג את האירוע שלך באופן מורגש ומידי.

למה הולוגרמה?

קניית או השכרת הולוגרמה תאפשר לך להעביר כל סוג של מסר באופן שמושך את תשומת הלב של הקהל. במקום להסתפק בתצוגה סטנדרטית ומשעממת, ניתן לשלב הולוגרמה ניידת במקומות פתוחים וסגורים ולדאוג שאף אחד במקום לא יישאר רגיש לתוצאה.

מלבד הולוגרמה לקנייה, מפיקי אירועים וגם נציגים של חברות, תאגידים ובעלי עסקים יכולים ליצור קשר עם המומחים של Event Technologies כדי לקבל הצעה משתלמת עבור השכרת הולוגרמות לטווח זמן קצר או ארוך. במחיר משתלם ואטרקטיבי נעמיד לרשותך הולוגרמה לחנות, לבית קפה או למסעדה ונאפשר לך לבחור באופן עצמאי מתי ואיך להשתמש בה.

שיא הטכנולוגיה נמצא כעת בהישג ידך

ההולוגרמה מייצרת תמונה בתלת ממד שממש מושך את העין ובאופן זה מגבירה מאוד את האפקט המיתוגי-תודעתי. ביכולתך אף להציג על גביה את הלוגו או את שם המוצר – ובכך להגביר את הסיכוי שהקהל יזכור אותו. את ההולוגרמה מתפעלים באמצעות רשתות תקשורת WIFI – וניתן גם לנהל פלייליסט ממיקום מרוחק.

מה עוד ניתן להציג על גבי ההולוגרמה

ההולוגרמה Holowave מאפשרת לך לבחור בין עיצובים קיימים או לעצב משהו מיוחד משלך. כמו כן, השליטה בתוכן אינטואיטיבית לחלוטין – ונציגינו בכל מקרה יכולים לעזור לך בתהליך ההגדרה והעיצוב. לאחר מכן, כל שיישאר לך לעשות הוא להחליט האם למקם את ההולוגרמה על במה, במעברים, בכניסה לעסק או בחלון הראווה. כל האפשרויות עומדות לרשותך.

הגיע הזמן להולוגרמה

לפרסום על גבי הולוגרמה יש השפעה רחבה והוא מבטיח מיתוג יעיל יותר. במקום להסתפק בדרכים קונבנציונאליות להעברת המסר, הגיע הזמן לנצל את היתרונות של הטכנולוגיה הקיימת ולהגדיל את המודעות למוצר או לשירות שלך.

בדגמים החדישים ביותר שאנו מעמידים לרשותך, ביכולתך לשלב יחידות מרובות כדי ליצור תמונה גדולה ורושם בלתי נשכח.

מהדמיון למציאות

בין אם מדובר על נקודות מכירה או על רשת חנויות – הולוגרמה Holowave תקנה לך יתרון משמעותי על פני המתחרים, תבליט את השירות או המוצר שלך – ותחדיר אותו לתודעת הלקוחות באופן יוצא דופן.

הולוגרמה Holowave
הולוגרמה Holowave
הולוגרמה Holowave
הולוגרמה Holowave

לפרטים נוספים, נציגי Event Technologies ישמחו לקבל את פרטיך ממש כעת!


קליק להזמנה