מציאות מדומה לאירועים – Virtual Reality

מציאות מדומה לאירועים

הטכנולוגיה של מציאות מדומה (Virtual reality), כשמה כן היא, מדמה מציאות אשר נראית חיה ונושמת לכל עניין ודבר. בין אם מדובר בהקרנת נוף טבעי או בין אם בדמויות אשר נראות אמיתיות, בעזרת מציאות מדומה ניתן לשפר את התפיסה של המציאות ולהפוך אותה לחוויה על חושית ייחודית ומרהיבה!

מציאות מדומה לאירועים

מגוון רחב של שימושים

בין אם מדובר בשימוש פרטי, בין אם לצורך משחק ייחודי ובין אם לקידום מוצרים, מציאות מדומה לוקחת רעיון ורוקמת לו עור וגידים. ניתן לשלב לתמונות, לשלב אפקטים מיוחדים של סאונד או תאורה ואפשר אף להוסיף ווידאו, גרפיקה או נתוני GPS וכך למעשה ליצור איזו מציאות שרק תרצו כדי לקדם את הרעיון שלכם.

התגובה לכך מדהימה, האנשים הצופים במיצג פעם אחר פעם נותרים המומים לנוכח העובדה שהם מתקשים להבחין בין מציאות לדמיון. כל החושים הופכים שותפים לחוויה הייחודית ובעזרתה של הטכנולוגיה המתקדמת העולם המוכר מפנה את מקומו לעולם מדומה בזמן אמת והמידע על אותו עולם הופך נגיש לצופה ובכך יוצר עמו אינטראקציה טובה הרבה יותר.

https://vimeo.com/235551765

בואו להפוך את עולם החלומות שלכם לחווית מציאות מדומה

דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים לצעוד אל תוך עולם של מציאות מדומה, המייצגת את החלומות שלכם. טכנולוגיית מציאות מדומה מגישה מידע על העולם החיצוני, על מוצרים או על שירותים בדרך אינטראקטיבית אשר גורמת לצופים להיות מרותקים למה שהם רואים  – ריתוק אמיתי – ובכך הקשר עמם הופך להיות הרבה יותר ישיר ואישי.

מוצרים מתקדמים הם הדבר האמיתי

אין צל של ספק כי המציאות המדומה היא הדבר החם הבא וכבר רואים אותה תופסת תאוצה בעולם המשחקים אז מדוע שלא תהפוך למועילה במיוחד בעולם השיווק או האטרקציות לאירועים?

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לחוויה שלא הכרתם, לעולם שרחוק מלהיות מדומה, הוא כאן וקיים וזמין עבורכם – עולם הציוד האינטראקטיבי לאירועים. טכנולוגיית מציאות מדומה היא רק זעיר אנפין מהמוצרים שתמצאו אצלנו ואנו נשמח לעזור לכם להגיע אל בחירת המוצרים הכי מתאימים, אלו שישרתו את המטרות והצרכים שלכם.


מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים
מציאות מדומה לאירועים

לפרטים נוספים אודות טכנולוגיית מציאות מדומה, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לספק לכם הצעת מחיר משתלמת!


קליק להזמנה

מציאות מדומה לאירועים ותערוכות – חוויה בלתי נשכחת

אנו יודעים כי המציאות עולה על כל דמיון והיום, ישנן אטרקציות מיוחדות שמשתמשים בהם באירועים משפחתיים, או עסקים, על מנת שהאירוע יהיה מיוחד ובלתי נשכח. מדובר על גימיק חדש, הנקרא מציאות מדומה לאירועים. או בשם המקוצר VR- שהוא מאנגלית Virtual Reality. זוהי חוויה מעניינת ומיוחדת של הימצאות בעולם שלמעשה אינו קיים. חוויה זו, מתבצעת באמצעות טכנולוגיה ממוחשבת, אשר יותרת בעצם סביבה מדומה. באמצעות מחשבים, טלפונים חכמים או קונסולות משחק, ניתן לבצע את ההדמיות הטובות ביותר לחוויה המושלמת.

המוזמנים לאירוע, משתמשים במשקפיים או קסדות, מסך מפוצל לצפייה סטריאוסקופית, אוזניות והתקן משוכלל מיוחד, אשר באמצעותו, ניתן יהיה לעקוב אחר תנועתם של המשתמשים ובכך ניתן לתרגם אחר תנועתם ולתרגם להדמיה עצמה.  בגלל שבכל אירוע, בעלי האירוע, תמיד מעוניינים באירוע שיהיה חווייתי ובלתי נשכח, הדרך הטובה ביותר לגרום לאירוע שלכם להיות באמת מיוחד, הוא באמצעות מציאות מדומה לאירועים. תוכלו לבצע התאמה של גימיק משוכלל זה, בהתאם לאירוע, לקונספט ולמספר המוזמנים באירוע שלכם.

להגיע לאירוע מעולם אחר..

הרעיון הכללי של מציאות מדומה לאירועים הוא נטרול (ככל שניתן) החושים של המשתמשים בגימיק זה ולייצר חלופות, עבור כמה שיותר חושים. ככל שיותר חושים נתפסים בחוויה המדומה, כך האורחים שלכם יחושו יותר עמוק בחוויה זו והיא תהפוך עבורם לטבעית יותר. חוויה מסוג זה, היינו רואים בזמנו בסרטים שיש בהם פעלולים או בסרטי מדע בדיוני. אבל היום, גם אתם יכולים ליצור חוויה מעולם אחר ממש באירוע שלכם שכולם ידברו עליו רבות בשל הגימיק הכה ייחודי שהענקתם למוזמנים שלכם.

לחוות את הבלתי אפשרי באירוע שכולו טכנולוגיה מתקדמת וחווייתית

לא לכל חברה יש את הציוד המשוכלל כמו מציאות מדומה לאירועים. בחברת Event Technologies אשר קיימת מעל ל-10 שנים, המציאות אכן עולה על כל דמיון.. אנו מציעים את הציוד הטכנולוגי העדכני והמשוכלל ביותר בשוק. בחברה, אנו דואגים כי לקהל שלכם, יהיו גימיקים שיעניקו להם את אפקט ההפתעה והייחודיות באירוע שלכם שעוד ידובר עליו רבות.

 

#אטרקציות לבר מצווה

#אטרקציות לבת מצווה

#אטרקציות לאירועים

#אטרקציות לכנסים ותערוכות

#ציוד לאירועים

#השכרת ציוד לאירועים

#השכרת ציוד לכנסים ותערוכות